rubrik

Jag är så trött idag. Dagen på jobbet var lååång, men tur att det finns lite kul människor som piggar upp. Fysatan vad jag ska sova snart, kommer säkert inte kunna somna dock. Är sådär övertrött ni vet. Stod i kassan med långa köer och så kommer Isabelle och Aurora och handlar, och Isabelles blick... Fick verkligen anstränga mig för att inte få värsta skrattattacken. Varför är allt som roligast när man inte bör ha kul? Jag har bara svamlat och vart flamsig hela dan, vart ofokuserad och sagt massa konstiga grejer till kunderna. "Du kan sätta shittet där" Öh? Chipet, ja. Chip e fan shit, pure shit. Undra hur många gånger om dagen man påpekar att chipet ska in i där nere och inte dras. Jaja, svammel! Jag kom på mig själv att sitta och gunga i den sköna stolen i lunchrummet, visslandes Idas sommarvisa i säkert tio minuter. Hehe.
Jag fick min lönespec, nästan 4000 mer än förväntat! Yey! Shopping innan jobbet imorgon, om jag orkar gå upp! Spelar ingen roll att jag börjar 16.30. Sova kan jag.

Godnatt lovers.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0