let's get high

Heeeej.
Nu har jag vart på hospitalet igen. Fan vad jag hatar det,
man kommer dit, får vänta minst en kvart efter tiden man skulle ha, kommer in och träffar doktorn, sen vänta på sköterska, sen ta prover, sen vänta återigen. VÄNTA VÄNTA VÄNTA. Och det är pinsamt att behöva vänta med ett jäkla urinprov i handen i ett fullt väntrum (med snygga killar) förstår dem inte det? Kan dem inte ha såna där luckor där man ställer in den bara? Jaja. Jag hade iaf inte svininfluensan denna gången heller (y) Fick starkare hostmedicin, Cocillana. "Jag avråder dig att köra när du går på denna"... Jag avråder mig att köra för jag har inget körkort. Betalade 175 riksdaler, min stackars lilla lön... Så kommer man hem och ska knarka sig lite, då är den värsta barnsäker, och blåst som man är får man inte upp den! Får sitta snällt och vänta på mamma hihi.

Puss hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0