Hänt



Tjenis!
Hmm... För några dagar sedan var jag och plasticsis Isabelle på middag i Svedmyra hos Victor och Julia. Det hela slutade i värkar och the happy coulple fick åka till BB i Södertälje, eftersom det var fullt i hela Sthlm, hej babyboom! 05.30 ploppade Julia ut den jättesöta lillkillen som troligtvis ska heta Elton? Aww, grattis! ♥

Sen då... Har jobbat ganska mycket. I fredags trippade jag, Emma, Annie och Nadja (och en himla massa popfjårtisar) till grönan för att säga tack och hej till sommaren med Håkan hellström i sikte! Självklart regnade det mest hela tiden, men det var mys.

Nu har jag städat under tvång här hemma och ska strax ut en sväng med tjejen som kan worka allt, dvs Sara! Måste köpa nya ipod-hörlurar och en kalender, och Sara ska hjälpa mig göra en header till bloggen, spännande va? Eller hur Annie? Eller hur...?! Just det, hon har flyttat hemifrån! Det betyder ungefär att jag också har flyttat. Tihi.


Elton(?) inne i magen :)

Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0