Fuck me I'm famous


The Hassle


Skitkul kväll med systra mi igår! Proffsminglarna Linn och Isabelle intog Hornstull Strand för en liten feelgood-konsert med Erik Hassle. Om vi frågar Isabelle var det nog större än så, som sagt, flickan har en crush. Därmed tvingade hon mig att stå och vänta längst fram vid scenen i två timmar innan han började. Jag är så snäll. Killarna i förbandet var max. 15 år gamla, men verkligen jätteduktiga! Kände mig lite som Annie när jag började tänka lite dirty tankar om ena killen (då menar jag typ nypa i kinden), jag råkar älska killar som kan spela gitarr, har tighta jeans och som han hade, en The Who-tischa. Nog om detta. Hassle lät oss vänta för länge enlígt mig, hade hunnit bygga upp lite agg mot snubben tills han kom ut på scenen med sitt stora leende, då förlät jag honom! Jättebra live var han, rösten, personligheten, energin. Han hade faktiskt väldigt snygga tatueringar med. Ja, sånt gillar jag också. Vi stod allra längst fram i mittem, så man fick några rader sjungna med ögonkontakt lite då och då, kände mig som en liten fnittrande flicka, tidsmaskninen tog oss tillbaka till Westlifekonserterna, haha! Mest fnittrade jag för det var pinsamt dock! Jag har ju ingen crush som Isabelle och dem bredvid ^^.
Efter konserten stannade vi ett tag, det är ju en klubb också. Vi fick lite grejer signerade och sånt töntigt!
Det var lite kändisar där, Vincent, killarna i EMD och nån skådespelerska som jag inte kommer ihåg vad hon heter. Jag och Isabelle går runt och kollade in stället, så tänkte vi "Jaha, där står Danny Saucedo" och så går vi förbi bara och så hör vi:

"Åh vänta, kan inte jag få låna dina brillor?"

Haha, då var det alltså Danny som frågade och jag bara ehm okej, så slog tanken mig att jag var helt glansig av min foundation efter att ha stått massa timmar längst fram, så förklarade att jag bara var tvungen att ta bort det först ;) Då skulle hans kompis ta kort med Dannys mobil och drog in mig i bilden och den bilden vill jag INTE se hahaha. Han var iaf jättetrevlig och såg prima med mina glajjer ;)! Har faktiskt alltid tyckt han är snygg, i smyg.



När vi var på väg från Strand så ser vi "Snygg-Erik" från EMD sittandes på en bänk med ryggen mot alla och vattet framför sig. Jag har alltid tyckt han är riktigt överskattad och inte alls så snygg som alla säger. Eller han e typ FÖR snygg att han blir tråkig, kort var han med! Iaf, jag kollade bort för en sekund och då sprang Isabelle fram till honom och skrek "BÖÖÖH!!" och han skrek som en liten flicka hahaha, det var det roligaste, jag skrattade hela vägen hem.


Det var en skitkul kväll helt enkelt. Fuck me I'm famous now liksom ;)


 


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hahaha! SNYGG bild dedär, fick in det mitt i prick i say! Håller med, det var en grym kväll detdär =)

2009-09-30 @ 19:08:36
Postat av: Annie

du är SÄMST(!!!!) på att uppdatera din blogg! vafan ska jag göra på dagarna nu när jag är sjukskriven om jag inte kan läsa din blogg!!?! blir så jävla besviken linn....

2009-10-06 @ 23:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0