Du och jag, toaletten, NU + broken Babar!

Hehe. I lördags firade vi Ida som fyllde 20 år, yeey! Vi träffades i Annies casa och förade lite. Pizza, vattenpipa, alkohol och SEXY BITCH. Jag är besatt av den låten. Självklart stressades det en del, det är ju oundvikligt. Sminkade både Annie och Ida, nästa gång får ni fan paya! Mario var sugen på lite rosa rouge också, men vi glömde bort det. Synd. Vi halvsprang ner till stationen och polisen var partypoopers och tog födelsedagspresenten jag gav till Ida. Jag vet att dem har personalfester på det där, och jag skulle gärna komma.
Ida hade bokat bord på Underbara Bar för oss och the rest of her peeps. Skönt ställe faktiskt, om lite litet. Men vi workade deras lilla dansgolv ;) Det kändes som vi var där i fem minuter men vi var där tills det stängde. Sedan trippade vi mot Södra station där en Erik skulle skjutsa hem oss. Kvällens roligaste händelse:
Mario: "Annie, kolla en fotboll!"
Annie: "AJJJJ!!!!!!"

Det var ingen fotboll! Det var en statygrej som satt fast i marken. Hahaha. Ja, Annie bröt sin stortå, men vi rullade vidare och hon klagade inte alls (alkoholens under). När vi kom hem var hon dock lite konfunderad. Vi satt och äcklade oss med pizzan som var kvar och ringde vårdguiden. Sen somnade vi, och Pannie åkte till akuten dagen efter. Jag sov ut och städade hela lägenheten, sen kom hon hem med sin brutna Babar! Tyckte att hennes stortå påminde om honom, men vi kom fram till att jag egentligen menade Barabapappa. Nu går hon roligast i världen, men jag gillar henne ändå.

Tjix!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0