Aj.

Ingenting händer... Jobbar, är sjuk, jobbar, är sjuk. Igår hostade jag av ett revben. Hihi. Jag vill vara frisk, ledig, rik. Jag vill festa!!! Det var länge sedan, indeed. Vill klä upp mig, trött på att gå runt och se ut som Hej kom och hjälp mig på jobbet. Snart är det lön iaf, om 9 dagar. Det är snart för mig, höll i min lön förvånansvärt länge denna gången, bara pank i ca 2 veckor! Way to go. Det första jag ska göra den 25e är att springa ut och festa det är alltid en höjdare att sluta sent och fixa sig i omlädningsrummet med lite småpanik. Jag ville ju förfan åka på den där jävla Fifty Fifty kryssningen med mina blondiner. Ursäkta att jag låter bitter, men jag är ju det! Nu ska jag ta lite Cocillana och alvedon och sakta somna in.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0