fylla&graviditet

Hallooo,
Igår fyllde Victor år så jag och Isabelle åkte till Gröndal för att fira honom lite. Inte sett honom på sjukt länge, sen Hultan 07. Träffade världens skönaste Julia för första gången också, eller iofs, vi sågs typ 5 minuter där på Hultan också, men minnesluckor! Snart blir det bebbe för dem, ihh! Det blev massa vin, blä, fanns bara det och öl, och öl vägrar jag. Vi spillde nog rödvinsglas ca 37 gånger. Duken som Victor kallade mattan, mitt vita linne, golvet, ja överallt. Vi spelade tp och det var sääämst, typ 20 år gammalt. Jag vann tänkte jag säga men det gjorde jag inte kom jag på.
Victor: i vilken sport måste man alltid ha en fot i marken?
Isabelle (helt seriös): biljard.
.....Hahahah, jag kan inte sluta skratta.

Vi hann med en liten utgång också, Victor hade sitt legg hos poliiiisen så vi fick gå till värsta sunkhaken. På det sista stället skulle jag beställa, och vem är bartender där då om inte min värsta "fiende" haha. Bitchbitchbitchbitch. Det var kul när hon skulle plocka upp efter oss och så tappade hon besticken, inte en, men två gånger! Hihi. Isabelle kallade henne för Nittio-graders-vinkel-ögonbrynen. Julia sa att det var ju hennes val, och då babblade Issa på om att ja, man kan ju lika gärna välja att klistra fast en frisbee i pannan eller sätta en blomkruka på skallen, mm, och hon hörde tydligen allt. Fan det blir alltid så dåligt när man ska återberätta men det var iaf hysteriskt kul. Blablabla. Det är med dem välvalda orden jag brukar wrap things up, så, tack och hej!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0