Studentskiva

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera. I know, men så kan det gå när inte haspen är på! Eller hatten, som Christofher säger. Emmas studentskiva ägde rum i måndags, på Blue moon bar. Jag, Annie och Christofher möttes upp innan för att dricka lite saft och så. Stressade som vanligt in till staden, och försöke ambitiöst dricka upp allt, Chrisse slog bort kapsylerna så att glasen gick sönder och både jag och Annie skar oss så vi blödde (y). Sedan påbörjade vi vår vandring mot Stureplan. Blue moon var jäkligt schysst, och DJ:n var grym när vi kom, men sen blev det bara plocka-äpplen-trams. Jag var inte så pigg på party alls... Och lite sjuk fortfarande. Slutade med att jag och min käre Pannie var dramaqueens på dansgolvet och pråååkade litegranna. Flåt bo! <3 Ehm ja, that's pretty much it. Snart tar Emma studenten. Jag kommer gråta, fulgråta!



Emmas KK Hanna och Boisen själv! På middagen.



XOXO,
Gossip Girl. (höhö)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0