Ledsen i ögat

Hej töntar.
Jag är sjuk. Mina ögon rinner. It's wonderful. I fredags insåg jag att det var försent att sjukanmäla sig så jag fick allt pallra mig iväg till jobbet ändå. Det var jättekul, folk trodde typ att jag grät och det såg ut som jag fått en smäll på mitt ena öga. Jag råkade för övrigt skriva "ett smäll" innan jag rättade mig, too cool for school.
Alla tyckte jag var fin i håret? (Ja det ser fortfarande ut som när jag skrev mitt arga hår-inlägg).
Nu har jag alltså vart sjuk i några dagar och det sprätter i kroppen på mig, jag vill göra något! Idag kom iaf min käre Annie på besök och vi längtade massa till Cypern såklart. Två veckor kvar, ihh! Imorgon tänker jag dissa min sjukdom och gå på Emmas studentskiva! Jag, Annie och Cristobal ska mysa lite ute nånstans med några cider och så innan det bär av till Blue moon bar. Det är kändistema. Vissa är ambitiösa (Annie) och köper värsta outfiten. Man kan ju undra hur jag kommer end up. Jag gillade mer temat på skivan som Liza gick på "-ist" och idén "sist" var ju bäst :D Bara att komma fem min innan stängning. Haha. Billigt och bra! Det blir säkert trevligt imorgon, yes, lite uppehåll i sjukdomen. Men på tisdag, ja då jävlar är jag sjuk igen, för då jobbar jag egentligen. Hihi. Då fyller min mor år också, fifty-uno blir hon, fortfarande vacker som en dag men med sinnet av en riktig surkärring ;)
BLABLABLA, Farväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0