Jag är en vampyr jag suger och spyr




Igår var det ju valborg, alltså det är verkligen en kväll som är dömd till att bli iallafall halvt misslyckad. Det blev en ganska bra kväll, med tanke på att det var valborg. Det var jag, Annie, Liza, Alexis, Challe, Klara och lite Miriam som trängdes bland resten av alla 08:or i Rålis. Vi pratade och skrattade en massa, lyssnade på musik, åt och drack, lekte lite lekar. Obligatoriska "jag har aldrig" och "pekleken", vad var grejen med att jag fick flest pek på vem som var mest desperado efter ligg? Nä jag säger då det!
Hmm.. Jag och Pannie fick massa jubel och applåder för att vi var så snabba att utföra våra behov i halvtimmes-kön till Rålis enda toalett! Sen upptäckte vi buskarna. Satte mig på brännässlor gjorde jag också :o Ouch. När vinet hade kickat in, vi var alldeles för flamsiga och klockan var patetiskt lite så bestämde vi oss för att trippa vidare, mest var det nog jag som flydde i panik efter att Liza svarat i min mobil och avslöjat censurerad information, fy dig Lizliz! Det blev en sväng Nivå 22 så vi inte skulle falla ur, sen blev det tuben till Medis och någonstans på vägen försvann Liza och Challe. Någonstans på vägen förvandlades kvällen till tvättäkta fjårtisvalborg.






Punkt slut.


Kommentarer
Postat av: Liza

Åh dom älskade buskarna

2009-05-02 @ 12:09:41
URL: http://youtalk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0