<3

Jag vet inte vad jag ska skriva... Det absolut värsta som kan hända, händer.
Igår fick jag reda på att pappa har en hjärntumör och ca ett år kvar. Jag kan inte förstå det, kan inte tänka mig ett liv utan honom. Han är den jag öppnar mig för, det är han som alltid står på min sida och stöttar mig fullt ut. Även fast han har sina problem och har begått sina misstag så älskar jag honom över allt annat och för mig är han Världens bästa pappa. Vi har alltid sagt att vi har ett speciellt band, även fast vi mestadels har vart ifrån varandra så har vi alltid varit närmast. Och jag vet att det aldrig kommer sluta vara så, inget kan ändra på det.


Kommentarer
Postat av: Liza

Linn...vet inte vad jag ska skriva mer än att jag finns här för dig alltid. Önskar att ni slapp detta.

2009-05-16 @ 23:21:52
Postat av: Linn

Tack lizliz <3

2009-05-17 @ 11:02:18
URL: http://linnterese.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Linn! Jag är djupt sårad av att läsa detta, jag hoppas verkligen att allting vänder, Man ska aldrig sluta hoppas. Jag kan inte riktigt skriva va jag vill säga men jag finns alltid! prata med mig om du vill. jag vill inte tränga mig på, men jag bryr mig om dig. Detta är mycket tråkigt :(

2009-05-18 @ 21:32:26
URL: http://auroraviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0