Världen e bra liten


Hejsan mina vänner!
Jag kom nyss på mig själv med att fortfarande sitta med morgonrock och vara helt seg... Klockan är snart 22.30... Som ni kanske redan listat ut så var det utgång igår! Jag, Pannie och Ida träffades hemma hos Ida och började behandla vår vätskebrist. Några liter senare begav det sig mot staden och denna gången Medis och Snaps. Helt otroligt att vi kom in med tanke på att det är 23 där, och ingen av oss var speciellt schtabila, nej. När vi stått i kön ett tag och kom fram till vakterna är det första jag gör att tappa mitt pass på marken och ska ta upp det, klart jag ramlar. Sen tappar annie ut sina cigg och bara står och glor så vakten tog upp dem. Sicken gentleman! Hmm ja, in kom vi iallafall!
Världen e bra liten sammanfattar kvällen bra. Tack flickor för en mysig utgång! Bilder kommer när Annie inte är lat, som vanligt. Dags att skaffa egen kamera?

Imorgon fyller Annie-bo år! Glöm inte att gratta henne! Hon har sådan tur den flickan, som ska till sjukhuset på tisdag så hon får varken äta eller dricka efter klockan 20 imorgon. Hehe. Hej tidig fylla!



Hejdååååååååååååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0