En till rubrik

Yo bitches.
Äntligen hemma, och imorgon börjar jag inte förrän 17.15, happy day! SOVA. Timmarna på jobbet gick snabbt, tur att man jobbar med härliga människor minsann. Fast en vill jag strypa, nämner inga namn, men alla vet nog vem ändå :)
När jag klev av tåget hörde jag en vacker stämma ropa "LIIIIIINNNNNNN!!!!!" och det var Annie med hennes lilla tysk Kevin. Det var lite roligt haha, inte sett honom sen Agia Napa. Sen kom Sara förbi jobbet en sväng med, det är typ vår samlingsplats. Blabla.

Jaha, vill ni ha tips på vad ni vill ge mig i födelsedagspresent? Ja, okej!




Dvs: Tatuering(ar), solglasögon (saltopeppar.se), klockan (ja den är för dyr), massage (axelssons elevbehandlingar e billiga), nagelförlängning (nej, ni har rätt, kommer aldrig funka med jobbet)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0