Rubrik

Jag är så himla trött. Min rygg värker, mina fötter värker, min hjärna värker. But still, idag har varit en bra dag. Mest tack vare myspys kollegor. Det fanns verkligen iiiiingenting att göra på jobbet, började dagen med att sitta i helveteskassan, då är det alltid mycket att göra, men Gud måste ha hört mina böner, för den gick sönder.
Fick besök av Lizliz som skulle åka till London, satana orättvist. Fan vad jag gillar London, måste dit snart igen! Resan dit med tjejerna var verkligen bäst. Det kändes så magiskt på nåt sätt haha, säkert för det var första gången utan föräldrar, fyra minderåriga tjejer på äventyr! Anywho, fick allt besök av plastsystra med! Hon fick jobb idag, congraaaaats you slut :D
Imorgon jobbar jag igen, på lördag, på söndag, på måndag, på tisdag... Yey! Ska iaf ut och ha en HBC-utgång imorrn, happy day! Då jävlar kör vi järnet.


Sup/sug och svält, trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oooh, agia napa picture! aaaaaj laaaaajk it ;) du boo! älskar att du börjat uppdatera bloggen igen, me loves your blog a lot you know! ;) PURRE min vän <3

2009-07-19 @ 20:56:21
Postat av: Annie

CP! ja, det förra inlägget var från mig utan namn, IGEN! Bara så du inte tror att någon annan avgudar din blogg ;D hahah

2009-07-19 @ 20:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0