Ja må hon leva! ja må hon leva! jaaa må hon leva ut i hundrade år! javisst ska hon leva! javisst ska hon leva! javisst ska hon leva ut i hundrade år! blablabla skjutas på en skottkärra fram! Hurraaa!


 

Happy böööshdej to you, happy böööshdej dear Annie, happy böööshdej to you! 20 år blir den lilla tönten! Kommer ihåg när vi va små bebbar och träffades på dagis hihi, fast där va vi nog inte så bra kompisar, nej. Men nu min lilla bo <3
Började dagen med att ställa klockan tidigt på min semester (!?) för att kunna köpa present till Pannie. Jag och mor pallrade oss in till staden och gick runt lite, hon fick ett par skor, jeansleggings och en finfin klänning! Och lite Vitamin Well, haha! Så. Jävla. Generöst. Vi åt lite lunch och irrade omkring lite till, sen åkte jag och Annie till Slussen och gick på Mosebacke och tog en öl (cider), världens mysigaste, varför är vi inte där oftare!? Utsikt över heeela stan verkligen. Åh, Stockholm i mitt hjärta. Nu väntar jag på att hon ska äta klart med sin family och sedan blir det att behandla vätskebristen lite till va, jobbigt såhär på sommaren :(


Ha det bra mina vänner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0