...och jag återuppstod

Hej. Jag lever.
Mitt senaste inlägg om Agia Napa och att det går så långsamt att lägga upp bilder därifrån har gett mig sån ångest att jag helt enkelt var tvungen att ta en bloggpaus, ni vet, som självaste BB.
Ehh jaha, what's new? Det blev inget Hultan för min del, men mina små boisar hade det mys såklart och var så gölliga och ringde mig under varje favvospelning. En veckas semester har dock vart väldigt skönt även fast jag inte gjort så himla mycket, mest bara varit och träffat mina beloved friends. Jag och Miss. Palo har konstaterat att vi är hundar for life, och jag och Miss. Shojaei är bröd for life. Jag och Annie tog en springnota från PG's för andra gången, ska vi våga oss på en tredje? Jag har numera en "vanlig" hårfärg. Jag har gjort slut på min lön, men jag vet inte hur... Ja det är som vanligt med andra ord.

...Lizliz är du nöjd nu?
Puss heeej.



Hultan '07 (klickbara)


Kommentarer
Postat av: Becca

Hej!

Det var faktiskt inte så jättekomplicerat då jag flyttade hit. Jag blev erbjuden ett jobb och boende från ett företag. Så allt var redan klart då jag kom hit från Sverige. Vilket var väldigt skönt, meda tanke på att jag åkte hit ensam:P

2009-07-13 @ 14:03:21
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0