jag-snor-den-från-liza-vol-2

13 HAR DU:
-Ett förhållande: Nej
-En bästa vän: Flera!
-Haft ett seriöst förhållande: Mnja
-Dejtat en av dina bästa kompisar: Naj
-Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
-Fått ditt hjärta krossat: Ja
-Haft ett one night stand: Typ
-Skrikit åt en lärare: Inte jag heller
-Kysst någon och sedan ångrat dig: Nae
-Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Åh ja
-Några smycken som kostat över 1000: Tror icke det
- Snusat: Faktiskt inte

11 DAGENS:
-Kläder: Jobbkläder
-Frisyr: trökig
-Låt: hmm
-Vill ha: fint sällskap
- Sjuka: människor at work...
- Drog: aa men gissa?
-Saknad: närhet
- Köp: två tunikor, ett linne, ett hårband, lunch...
- Godis: siips
-Attityd: trött
-Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse: fan jag orkar inte sminka mig - men jag måste

11 FÖRSTA:
-Bästa kompis: emma
-Bil: tåg
-Kärlek: jadu..
-Husdjur: chinchilla!
-Semester: Kreta
-Jobb: St jude medical
-Köpta skiva: säkert spice girls
-Piercing: Öronen
-Konsert: westlife?
-Fylla: 11½ år på nyårsafton (y)

10 SISTA:
-Personen som smsade dig: Mange
-Personen som du kramade: Annie?
-Peronen som ringde dig: Mamma
-Personen som du ringde: Isabelle
-Personen du sa 'jag älskar dig' till: Pappa
-Alkoholdrycken: dont remember
-Bilfärd: dont remember
-Filmen du såg:  Boy A - se den!
-Gången du grät: Detduuuu.
-Måltiden: kyckling och mozzarella/tomatsallad


9 SKULLE DU:
-Våga hoppa fallskärm: tvivlar på't
-Våga hoppa bungyjump: tvivlar på't
-Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: ehhe JA TACK
-Kalla dig själv lycklig: mnja
-Hellre ta bilden än vara med på den: Hellre ta bilden.
-Kunna gråta över en kille: vem har inte gjort det? Ah just det, Natalie.
-Kunna gråta över en tjej: jag antar det
-Ljuga för någon: Ja 
-Kunna springa 50mil: HAHA

8 VAD:
-Gör du just nu: födriver tid och har semester
-Ska du göra imorgon: f.e.s.t. 
-Säger du till dig själv när allt känns svårt: allt händer av en anledning
-Har du med dig in på bion: sällskap och guuudis
-Är det för färg på dina byxor: svarta
-Är det för väder hos dig just nu?: mörkt
-Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: det som är speciellt på just honom
-Skulle du göra om du vann på lotto: resa, skaffa lägenhet, skämma bort mina loved ones

7 SAKER DU
HAR PÅ DIG:
-1. mjukisbyxor
-2. underkläder
-3. långt svart linne
-4.
-6.
-7.

6 BLANDAT:
-Är du blyg för det motsatta könet?: ibland
-Hur gammal blir du nästa födelsedag: SYSTEMET
-Har någon berättat en hemlighet för dig den här vecka: Liten kanske 
-Använder du huvtröjor: ibland så
-Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Ja! Flera inplanerade men orkar inte rabbla upp
-Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: kommer bra överens med båda tror jag

5 VAL:
-Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång.
-Sommar eller vinter: Sommar
-Vilken ålder har varit bäst hittills: 17
-Sova på sida, mage eller rygg: Sida
-Kramar eller kyssar: huuugs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0