Jag drömmer mig bort till bergsklippor med havsutsikt och solnedgång, frisk luft och noll stress, ge mig detta nu.

 Linn med bo-armband <3

Tja fan. Poetisk rubrik va? Hihi. Jag är trött, ja igen, eller fortfarande kanske. Ligger här med min bebis och ska snart sova, jobb 10 timmar imorgon. Känner jag lite avundsjuka? Två dagar till, sen kan jag andas en dag. Tre dagar sen kan jag andas en dryg vecka. Fan jag känner hur shoppingsuget kommer smygandes, snaaart löning och ledighet, då kan det gå vilt till med lilla plånboken! Annie-bo, vi får hålla koll på varandra! Jag vill ha... Kläder, massa kläder, underkläder, skor, väskor, skärp, sjalar, solglasögon, accessoarer, smink... HEHHEHE. Andas.


Adios amigo.

Kommentarer
Postat av: Annie-boo

Tihihi :D Vilket fint armband min vän! Vet att du tror att du får kommentarer från andra människor nu men det är bara från din lilla boo som ÄLSKAR din blogg :D hah. PURRE min vän <3

2009-07-20 @ 22:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0