DOS-METER-DUMHETER

Tjenis penis gött fölk!
Idag var jag ledig, åh ja. Jag sov, jag vaknade, jag sov lite till, jag var seeeg, sen kom Annie och Sara förbi och väckte mig till liv en aning. Skulle iväg på bio men orkade inte, så jag och Pannie hyrde film istället och köpte hem mat och äckligt mycket onyttigt. Vi såg Boy A, den var faktiskt bråå :) Och han var söt, Annie ville ha naaa (ja okej, jag med)! Hon vill ha alla now a days haha (flåt mig bo) men ja, är det nån som är intresserad så är det bara att skriva en kommentar, för jag har ju sån otrolig läsar-skara. Efter filmen lyssnade vi musik och pratade pojkar, ja POJKAR, för män finns inte. Ge oss två-meter-dumheter, någon? Snälla?


073011... kommer faktiskt inte ihåg mer ;)

PURRE HEJ!


Kommentarer
Postat av: Annie-boo

HAH! ursäkta!? :P vadå att jag vill ha alla? din fjant! och de där siffrorna under bilden, skulle det vara början på mitt nummer eller? :P för isåfall var du helt fel ute min vän! hah. LAV JA! <33

2009-07-23 @ 23:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0