Den 31a, mina vänner!

Som ni alla borde veta så fyller jag Systembolaget den 30e juli. 20 år alltså för er blondiner.
Fredagen den 31a firar vi! Fest, ferre, party, kalas, galej! Vi grillar på min gård, fuck you all som inte bor i Jakan, ni får röra på era lata rövar och ta pendeln i hela 17½ minutjävlar, OKEJ!? Grill och sedan utgång, Debaser slussen skulle jag tro, och NEJ, jag tänker inte stressa, så ni snåla/fattiga jävlar får åka innan om ni vill slippa inträde. Hehe, I love you all (a)!

Jag kommer här bjuda på inbjudningslistan, så fin så.

NI ÄR VÄLKOMNA:
(bilderna är klickbara)

 
Fröken Isabelle Viklund, beloved plastsyster och dear friend.
Du bidrar med: Stjärnstatus och Lyxfeeling, Isabelle är nämligen
ett nytt stjärnskott på filmstjärnehimlen då hon kammat hem en
av huvudrollerna i den interna succé-serien "LÖ" (Lidingö)


Miss Emma Blidberg, min käre äldste vän, bo, tvillingsjäl!
Du bidrar med: Den fetaste sthlms-dialekten man kan hitta,
strålande skönhet, inside and out! Hihi. <3


Fröken Annie Palmqvist, min käre bo for life <3
Du bidrar med: Inte minst din otroliga sociala kompetens
och festarvilja! Vi kommer säkerligen få se en platinablond
partypingla med en klänning to die for, som drar igång
feststämningen. Shoppa lugnt!


Miss Sara Zemed, en av dem äldsta och finaste!
Du bidrar med: Din lyhördhet, sjuka humor och flamsighet,
vi ska heller inte glömma din skönhet och stil, Sara kan nämligen
"worka" ALLT.
P.S, jag vill ha tillbaka mitt rosa skärp fan!


Miss Miriam "Prinsessan" Palo, en av de närmsta och mest beloved.
Du bidrar med: Något vackert för gästerna att vila ögonen på.
Miriam har faktiskt även en personlighet värd att hänga i julgranen!
Hon har generna, precis som myself, låt oss därför agera Våra fäders döttrar,
blandat med lite HBG-feel så blir detta utan tvekan en kväll vi sent skall glömma!


Fröken Natalie Shojaei, min fina duktiga tatuerare och beloved bröd.
Du bidrar med: Den by far sjukaste personligheten och ungefär ett 30-tal
tatueringar på din blott 20åriga kropp. Sen kan vi även förundras över
Natalies förkärlek för gamla, och då menar jag gamla svenska låtar, filmer, 
bilträffar och rockabilly-stuff, när hon är iranier!? Vad hände egentligen, Natal?


Herr Christofher Larsson, ballen my man!
Du bidrar med: Bästa snobbfacet there is, i den klass att man inte ens kan finna samma
kvalité på självaste Stureplan. Du bidrar säkerligen även med roligast dialekt och mest sprit!
Hehe purre!


Señor Viktor Cabrera, my dear plastkusse jaao!
Du bidrar med: TESTOSTERON! Glatt humör, skön stil och dina vita masker!


Señorita Julia Bendelin, das MILF!
Du bidrar med: Massa skratt och sjukt humör, bebismage och snyggast skor i världen!



Señor Daniel Svensson,
Du bidrar med: TESTOSTERON, once again! Även den manliga versionen av myself,
dvs, mighty bitter och ironisk. Ett litet barn trapped in a man, välkommen in i lammkötts-djungeln!


Fröken Liza Berglund vafan, min oskuldsfulla lilla bäbis ;)
Du bidrar med: Barnslighet, humor, nostalgi och inte minst emetofobi! :O
Så, akta dig Lizliz, det kan gå vilt till! Pussis!




 


 

..........to be continued







Kommentarer
Postat av: natalie

naaaw linn söta du

2009-07-13 @ 22:54:59
Postat av: Anonym

wooowoooo! nu MÅSTE jag ställa in my trip för att få uppleva denna härliga ferre! vilken jäkla inbjudan jag fick, det finaste du någonsin skrivit till mig :') hah. PURRE!

2009-07-14 @ 20:59:01
Postat av: Annie

ja som det inte står i förra inlägget så var det alltså jag, din boo, som skickade det :P

2009-07-14 @ 21:00:01
Postat av: Liza

ååååhhhhhh hihi klart jag kommer hjärtskiii

2009-07-15 @ 21:45:07
Postat av: Aurora

:(..

2009-07-23 @ 20:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0